Monday, May 2, 2011

Apa makna kematian Osama Bin Laden

2 Mei 2011, dunia dikecohkan tentang kematian terhadap seorang lelaki yang dianggap "Penyangak Antarabangsa". Orang ini menjadi carian paling popular di internet pada 12 September 2001 berbanding carian tentang "WTC Collapse" yang berlaku sehari sebelum itu. Orang ini dikatakan bertanggung jawab keatas kematian lebih 3 ribu orang tidak bersalah yang menjadi mangsa kejadian yg digelar "apabila dunia menjadi kaku" atau "The day the world stood still". Orang yang mengaku bertanggung jawab keatas kejadian ini tidak lain tidak bukan ialah OSAMA BIN LADEN.

Sama ada berita ini benar atau tidak, itu bukan lagi persoalan. Tetapi tahukah korang maksud berita ini? Siapa Osama Laden sebenarnya? Kenapa dia begitu penting???

Aku kat sini bukanlah nak bincang tentang sejarah Osama Bin Laden sebab dah bermacam2 teori aku dengar tentang asal usul Osama Laden ni. Ada yg kata dia ni sebenarnya CIA dan bekerja sama dengan Amerika Syarikat. Pendek kata bersekongkol dgn U.S dan menipu dunia. Itu aku tak tahu.

Tapi tahu kah korang tentang "Conspiracy Theory"? Konspirasi yang dijalankan oleh "Tuan Tanah" Amerika yang bersembunyi. Mereka nilah sebenarnya pemilik sebuah Syarikat yang bernama "American Union", maksud sebenar bagi terma politik "United States of America". Perbezaan makna kepada kedua2 nama ini ialah"United States of America" bermaksud "Negara Amerika" sementara "American Union" bermaksud "Kesatuan Amerika" yang juga boleh bermaksud "Syarikat Amerika". Kerana hakikat sebenarnya Amerika itu sendiri adalah sebuah syarikat yang paling besar didunia. Ia dimiliki sejak turun-temurun oleh sekumpulan puak2 Yahudi, Illuminati dan menggunakan Freemasons sebagai orang suruhan. Mereka inilah tokey2 bank terbesar didunia dan bersatu padu bagi menguasai dunia menerusi ekonomi.

Tahukah korang bahawa sistem perbankan moden sebenarnya diperkenalkan oleh golongan "Ah Long Yahudi" yang ingin menguasai korang semua?? Perbankan sebenarnya adalah sistem perhambaan zaman moden yang dicipta bagi menggantikan sistem perhambaan zaman dulu kala seperti zaman Rom misalnya. Sistem ini mula diperkenalkan oleh satu keluarga Yahudi di Jerman yang dikenali sebagai 'Rothschild' atau dalam bahasa Inggeris Red Shield (Perisai Merah). Sejak itu sistem perbankan ini diperkenalkan keseluruh eropah termasuk England.

Sambung . . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...